Short message

Kära sakintresserade!

Här kommer jag att successivt lägga ut mina egna bilder på diverse ting, ofta gamla antika eller bara udda prylar. Till en början har texterna varit på engelska eftersom det var ett antal intresserade engelskspråkiga som ville följa den. Eventuellt övergår jag under en period till svenska, bland annat då jag lägger ut bilder på svenska textila arbeten.

Vill man ha överblick på alla bilder här i bloggen kan man antingen klicka på kategorierna eller på arkivet - i högerspalten. Då visas alla bilder under respektive rubrik.


If you wish to see all the pictures in this blogg, you can either click on "Arkiv" and the different months, or on "kategorier".

Kommentarer
Postat av: cattis

många fina och intressanta saker här - ser fram mot att återvända igen ;-)
Ha en trevlig fortsättning på dagen!

2007-11-13 @ 16:13:56
URL: http://livetsomar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0